Гарантія

Умови гарантійних зобов'язань та сервісного обслуговування

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Гарантійні зобов'язання на продані товари передбачає безкоштовний ремонт виробу в авторизованому сервісному центрі виробника протягом гарантійного терміну, або заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту.

1.2. Рішення про прийняття товару на гарантійний ремонт ухвалюється виключно в сервісному центрі виробника.

1.3. Наявність заповненого гарантійного талону не є обов'язковою умовою для дотримання продавцем гарантійних зобовязань. Підтвердження гарантійних зобов'язань виконується шляхом звірки серійного номеру товару з базою даних інтернет-магазину Unisfere.

1.4. Оплата товару будь-яким із доступних способів означає беззаперечну згоду з умовами гарантійного обслуговування.

1.5. Інтернет-магазин Unisfere не бере на себе зобов'язань щодо заміни гарантійного товару на аналогічний на час ремонту або діагностики.

1.6. Право на гарантійне обслуговування має лише безпосередній покупець товару.


2. ТОВАРИ, НА ЯКІ ПОШИРЮЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ

2.1. На всі товари, які продаються в інтернет-магазині надається гарантія від виробника. 

2.2. Термін дії гарантії втсновлюється виробником та зазначається в гарантійному талоні (у разі наявності). В залежності від специфіки товару, його особливостей і гарантійної політики виробника, термін гарантійного обслуговування складає від 14ти днів до 5ти років.


3. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ НА ВЖИВАНЕ ОБЛАДНАННЯ

3.1. Кожна одиниця б/в обладнання під час надходження на склад проходить перевірку на працездатність та відсутність дефектів. Відповідальність за якість товару несе ТОВ «Компанія Юнісфера».

3.2. На все обладнання зі станом USED (б/в), що продається у нашому інтернет-магазині, надається гарантія від ТОВ «Компанія Юнісфера».

3.3. Термін гарантії на вживане обладнання залежить від підкатегорії товару і становить від 14 днів до 12 місяців.

3.4. Як додаткова платна опція Покупцям пропонується розширена гарантія на вживане обладнання. Терміни розширеної гарантії встановлюються Продавцем та залежать від підкатегорії товару. Перелік обладнання, на яке поширюється опція розширеної гарантії, встановлює Продавець.


4. ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

4.1. Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів", придбаний у нашому інтернет-магазині Товар можна повернути протягом 14 днів після покупки.

4.2. Товар підлягає поверненню лише у випадку дотримання наступних умов:

- товар, що повертається, не був у вжитку і не має слідів використання, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;

- товар, що повертається, повністю укомплектований та не порушена цілісність заводської упаковки;

- збережено всі ярлики та маркування виробника;

4.3. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру.

4.4. Повернення Товар допускається тільки в оригінальній упаковці. Після отримання Товару  від Покупця для повернення, наш сервісний центр протягом 2х робочих днів перевіряє Товар на цілісність упаковки та/або товарний вигляд та комплектність.

4.5. Повернення або обмін Товару здійснюється лише після перевірки Товару.

4.6. При поверненні грошей за Товар Продавець не компенсує Покупцю витрати на доставку товару під час виконання початкового замовлення (якщо доставка цього замовлення була сплачена Продавцем). Також не підлягають компенсації банківські комісії та комісії платіжних систем, які були сплачені Покупцем під час початкової оплати такогозамповлення.


5. ГАРАНТИЙНИЙ РЕМОНТ

5.1. Гарантійний ремонт виконується протягом 14 календарних днів із моменту надходження Товару до сервісу.

5.2. Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:

- пошкодженні або відсутні гарантійні пломби на товарі;

- на товарі присутні механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій Покупця чи третіх осіб;

- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах, рекомендаціях виробника та/або гарантійному талоні;

- товар має ознаки ремонту або несанкціонованого розбирання;

- серійний номер обладнання змінений, стертий або не може бути встановлений.

5.3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

- ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар;

- випадкові ушкодження, заподіяні клієнтом внаслідок недбалої експлуатації;

- природне зношування або вичерпання ресурсу;

- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ).

Войти с помощью:
Мы используем файлы cookies, чтобы сделать наш веб-сайт максимально интересным для Вас. Нажав на "Принять", Вы разрешаете использовать файлы cookies на своем устройстве. Пользовательское соглашения

Принять